چگونه می تواند دارو چینی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند دارو چینی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه

به منظور کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند، کارشناسان سال های بسیاری را تحقیق در روش های جدید برای درمان بیماری کلیه اختصاص داده است. بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به واقعیت می آید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از داروهای سنتی چینی است و آن را به ارمغان می آورد امید تازه برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری کلیوی.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نارسایی کلیه؟
از یک طرف، داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز برجسته شده است. پس از مواد تشکیل دهنده موثر به بخش ضایعه نفوذ، آنها می تواند به توقف آزاد عوامل التهابی و روشن کردن مواد مضر. در این راه، آن را می تواند زوال به کلیه بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.
از سوی دیگر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تقویت بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق و بهبود کلیه عملکردی است. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد به طوری که برای فعال شدن از تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی glomeruli.After درمان سیستمیک ترویج، عملکرد کلیه خود را خواهد شد improvde زیادی. از این رو، سطح کراتینین شما کاهش خواهد یافت
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما به شما سعی خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: